رویای حقیقی

یه جاده .. یه رویا .. یه حقیقت ...
برای رسیدن به حقیقت باید رفت ..جاده ها را پیمود ..کوه ها را شکافت ..
در سرزمین من به رویا ها می گویند
"خیال بافی" ..
اما من رویاهایم را به حقیقت تبدیل خواهم کرد .. به دنیا خواهم گفت که "رویا" نبودند !
جاده ی زندگی
طولانی ست ..تو بخواهی خوش به مقصد خواهی رسید ..
فقط باید بخواهی ..

 



نظرات شما عزیزان:

هادی
ساعت22:33---21 آبان 1393
وبت عالی بود...
من همون دیونه هستم....
تو هم بهم سر بزن.و..


♥دختر مریوانی♥
ساعت22:24---8 آبان 1393
عالیه فدات شم

یه بچه مشهدی
ساعت20:09---8 آبان 1393
ععععععععععااااااااااالللللللیی یییییییی بببببببببببوووووووووووودددد
مممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممنننننننننننننننننننوووووووووووونننننننننننننننننننننننممممممممممممم


ملیکا
ساعت16:18---17 شهريور 1393
قشنگ بود مرسیییی

لیلا
ساعت22:32---6 شهريور 1393
لایییییییییییییک

mahdi
ساعت16:40---6 شهريور 1393
اوهوم بعله خو
لایک داری


مهران
ساعت15:57---24 مرداد 1393
هیچ گاه به خاطر هیچکس از ارزش هایت دست نکش !
چون اگر روزی آن فرد از تو دست بکشد ،
تو می مانی و یک ” من ” بی ارزش !

بله درته کاملا موافقم برای همینم هس ک الان ارزشمندم چون واس ادما بی ارزش ارزش خودمو از بین نمیبرم ب همه ام پیشنهاد میکنموقبل از اینکه بخوان ارزش هاشونو از بین ببرن خوب ب عاقبت و ایندشون فکر کنند


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







پنج شنبه 23 مرداد 1398برچسب:, |
Susa Web Tools